ראשי » מאמרים » מקצועות שידע באנגלית יעזור לכם להצליח בהם

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

מקצועות שידע באנגלית יעזור לכם להצליח בהם







אנגלית היא שפה בינלאומית ואחת השפות המדוברות ביותר בעולם. ככזאת, ידיעת השפה האנגלית יכולה לעזור לכם להצליח במקצועות אטרקטיביים שונים המוצעים בשוק התעסוקה. מקצועות המשתייכים לתחום ההייטק, מקצועות טכניים, רכש, חשמל, לוגיסטיקה ועוד. נכון להיום אנשים רבים נדרשים להציג ציון מבחן אמיר כאשר הם מעוניינים להירשם למסלול לימודי חוג זה או אחר באוניברסיטה, דבר אשר מוביל רבים להחלטה להירשם לקורסים מקצועיים במכללות מוכרות ומובילות בישראל, מכללות בהן מוצעים קורסים מקצועיים .

היתרון של קורסים מקצועיים

 

 

מסלול לימודים לתואר באוניברסיטה הוא מסלול שבדרך כלל אורך בין 3-4 שנים ומחייב ציון פסיכומטרי ו/או ציון מבחן אמיר . קורסים מקצועיים הם קורסים ממוקדים במגוון מקצועות אטרקטיביים, (כמו למשל חשבונאות, מינהל, אינסטלציה, רכש, לוגיסטיקה, בנייה, חשמל ועוד), אשר נמשכים לעיתים פרקי זמן קצרים יותר. מלבד זאת, רוב הקורסים המקצועיים מבטיחים התמקדות בהיבט המעשי והעיוני של המקצוע הנלמד והכנת הסטודנט לתחום אותו הוא לומד, דבר המאפשר לו השתלבות מהירה בשוק התעסוקה, פרנסה מכובדת, להרוויח את לחמו בכבוד, להתחיל בבניית הקריירה ובמקביל ללמוד אנגלית ולהשלים לתואר אקדמאי.

 

 

ידיעת האנגלית – כלי עזר להצלחה

 

ידיעת השפה האנגלית תעזור לכם להצליח במקצועות שונים. אם אתם יודעים אנגלית בסיסית ומעוניינים להשתלב במקצועות שמבטיחים אפשרות לבניית קריירה ופרנסה נאה לאורך שנים, הרשמה לקורס מקצועי זה או אחר, היא אפשרות נפלאה להתחיל ולתכנן את עתידכם התעסוקתי. היתרון כאן הוא שתוכלו לנצל את האנגלית הבסיסית שלכם על מנת להבין מושגים קיימים ולרכוש ידע באנגלית טכנית הרלוונטית לתחום הלימוד, במהלך הקורס. חלק מאותם מקצועות בהם ידע באנגלית עוזר להצליח בהם הם קורסים מקצועיים בניהול רכש ולוגיסטיקה, ניהול מחסן בכיר, ניהול צי רכב בכיר, מנהלי תשתיות ובנייה בכירים, מנהלי מערכות וידאו, אודיו ומולטימדיה, קורסים בתחום החשמל, קורס חשמל בבית חכם, מתכנני מערכות תאורה, קורסים בחשבונאות, מיסים ועוד.

 

אנגלית ומבחן אמיר

אם אתם בכל זאת מעוניינים לדעת מהי רמת השליטה שלכם בשפה האנגלית, תוכלו להירשם אל מבחן אמיר. מבחן זה הוא מבחן מיון באנגלית, באמצעותו מוסד הלימודים יוכלו להעריך את רמת הידע שלכם באנגלית ואילו אתם תוכלו להחליט האם אתם מעוניינים להירשם במקביל אל הלימודים המקצועיים שלכם גם לקורס אנגלית ברמה בסיסית או מתקדמת, דבר שיכול לעזור לכם להצליח בלימודי מקצועות רבים. בחינת אמיר מורכבת משלושה פרקים הכוללים קטעי הבנת הנקרא, השלמת משפטים וניסוח מחדש של משפטים. סולם הציונים בבחינה זו הוא 150-250. חישוב הציון שלכם באנגלית יעשה בהתאם למספר פרמטרים בבחינה, אחד מהם הוא הציון שנגזר מסיכום התשובות הנכונות שלכם בכל אחד מפרקי הבחינה.

כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להחליט האם אתם מעוניינים להתחיל וללמוד מקצוע לחיים ולאחר מכן לשדרג את רמת האנגלית שלכם או שמא אתם מעוניינים להיבחן כעת באותו מבחן אמיר ובהתאם להגיע להחלטה האם כדאי לכם להירשם לקורס אנגלית מתחילים או מתקדמים וזאת על מנת ליהנות מאנגלית ברמה הנדרשת למקצוע אותו אתם מעוניינים ללמוד. בהצלחה!

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב