ראשי » מאמרים » קורס משאבי אנוש בצפון – קורס לאנשים שאוהבים אנשים

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

קורס משאבי אנוש בצפון – קורס לאנשים שאוהבים אנשים







בעולם בו הקריירה תופסת את מרבית זמננו חולמים רבים לעסוק בתחום שמדבר אל ליבם וגורם להם להרגיש שהם חיוניים ותורמים לסביבתם. כמובן שהדבר תלוי באופיו של האדם ובכישוריו, אך אנחנו רוצים להאמין שרוב האנשים ירצו לסייע לסובבים ולחוש סיפוק ואתגר בעבודתם. אם אתם מזדהים עם הכתוב, מעוניינים לעזור לאנשים שנמצאים בצומת בחיים ולא בדיוק יודעים באיזה מקצוע לבחור, מזדהים עם תחושת חוסר הוודאות, רוצים להושיט יד ובד בבד לעבוד במקצוע מבוקש ופרקטי שנחוץ לכל חברה וארגון, ייתכן מאוד שמתאים לכם לעבוד בתחום משאבי אנוש.

מתגוררים בצפון ורוצים לעבוד בתחום משאבי אנוש? הכנו לכם הפתעה!

אם אתם מתגוררים בצפון הארץ ומתעניינים בלימודי משאבי אנוש ודאי תשמחו לשמוע שמכללת משלב פתחה סניף חדש בחיפה והיא מזמינה את המתעניינים להירשם למגוון קורסים, ביניהם: קורס חשבי שכר, קורס הנהלת חשבונות, קורס תפעול ותחזוקה, קורס בתחום התשתיות ועוד שפע קורסים איכותיים שביניהם ניתן למצוא גם קורס משאבי אנוש – כך שאם רציתם ללמוד את התחום ולא מצאתם קורס משאבי אנוש בצפון סביר להניח שתשמחו לשמוע שהיום זה אפשרי.

מכללת משלב מעסיקה מרצים מקצועיים ובעלי ניסיון, מקנה לסטודנטים ידע עיוני ומעשי והכשירה עד כה עשרות אלפי תלמידים שסיימו את לימודיהם והשתלבו בהצלחה בשוק העבודה.

מה תלמדו בקורס משאבי אנוש?

כפי שציינו, כל החברות והארגונים נעזרים באנשי מקצוע איכותיים שמתמחים במשאבי אנוש והדבר גורם לרבים ללמוד את התחום ולמצוא עבודה, אך מה בעצם לומדים בקורס המבוקש? מיד תקבלו הסבר.

קורס משאבי אנוש מקנה לסטודנטים את כל הידע הדרוש לניהול כוח אדם וניהול צוותי עובדים. במידה ותרשמו לקורס משאבי אנוש תלמדו על מגוון נושאים, ביניהם: פרישת עובדים, ניהול קריירות בארגונים, דיני עבודה, ריכוז תהליכים של גיוס והשמה, ארגון וניהול, הדרכות עובדים וקידום עובדים, גישות בניהול, הנעת עובדים, ניתוח עיסוקים, ניהול משאבי אנוש בצוות, מיומנויות ניהול ותחומים נוספים. אם תרשמו לקורס משאבי אנוש במכללת מישלב תלמדו פעם אחת בשבוע ויהיו לכם כ- 15 מפגשים.

סיום הקורס פותח בפניכם הרבה דלתות

עם סיום הקורס תוכלו להשתלב במקצועות רבים, ביניהם: מקצועות שעוסקים בייעוץ ארגוני וניהול של כוח אדם. ייתכן שבמסגרת העבודה תתקלו בקשיים – לא פשוט למצוא עבודה שמתאימה לאנשים ומאפשרת להם להתמיד במקום עבודתם, אך במידה ותשקיעו ותהיו טובים בעבודתכם יהיה תהליך מציאת העבודה שלכם קל יותר. הסיפוק שתרגישו כאשר תמצאו עבודה מתאימה לאדם שהתקשה במציאת עיסוק יהיה גדול ביותר וזה פשוט שווה את ההשקעה.

אתם מוזמנים לצור קשר עם מכללת משלב, לשאול כל שאלה ולקבל מענה מלא. נשמח לסייע לכם במציאת מסלול הלימודים שמתאים לכם ולאפשר גם לכם להמשיך את קו הסיוע ולעזור לאחרים.

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב