ראשי » מאמרים » בואו לבשל לעצמכם קריירה בתחום המטבח המוסדי!

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

בואו לבשל לעצמכם קריירה בתחום המטבח המוסדי!







חיפוש אחר קריירה חדשה עשוי להיות מעניין ומאתגר כאחד. מי שתחום הבישול והמטבח מושך אותו ומעניין אותו לבטח ימצא בו גם את האפשרות ללמוד תחומים מעניינים ובסופם לקבל תעודה מקצועית המאשרת לו ומסמיכה אותו לנהל מטבח מוסדי. בשונה ממטבח פרטי או מטבח של מסעדה

– יש הרבה מאד מה לדעת אודות ניהול נכון של מטבח מוסדי ויש לא מעט נושאים שחייבים להשתלם בהם לפני שמחליטים לפנות לתחום זה באופן מקצועי ומסודר. קורס ניהול מטבח מוסדי הוא מסלול ההכשרה והלימודים הנדרש והוא כולל בתוכו את כל התכנים שעל בוגרי הקורס לדעת על מנת לעסוק בתחום באופן מעשי ומקצועי.

מה צריך לדעת כדי לנהל מטבח מוסדי?

מטבח מוסדי הוא מטבח שאמורים ליהנות משירותי הבישול וההגשה שלו אנשים רבים. דוגמאות למטבחים מוסדיים – מטבח של חדר אוכל במשרד או ארגון, המשרת את העובדים, מטבח של בית חולים שיש בו חלוקה לאזורי בישול לעובדים, חולים או מבקרים או כל מטבח אחר שמציע שירותי בישול לאנשים רבים. כאשר אנשים מגיעים אל מטבח מוסדי או חדר אוכל הם רוצים לדעת שהאוכל שבושל או הוכן בו איכותי, טרי ובריא. איך הם יכולים לדעת זאת? על פי ההכשרה וההסמכה שקיבל מי שמנהל את המטבח.

מה לומדים כדי לנהל מטבח מוסדי?

להלן רק חלק מהנושאים הקשורים לניהול מטבח מוסדי שעל התלמידים ללמוד במסגרת מסודרת:
  • נושאים הקשורים לתברואה ולאחסון נכון של מוצרי מזון שונים (אחסנה יבשה, קירור או הקפאה עמוקה).
  • נושאי הגיינה כמו ניקיון נכון של כלי אוכל שונים.
  • תכנים הקשורים לכשרות והקפדה על הפרדה בין כלים המיועדים לבישול חלבי או בשרי.
  • תכנים שצריך לדעת מי שיעבוד בתור שף לאירועים – מזון גורמה ושמירה עליו, טכניקות חימום ועוד.

מה יכול לעשות בוגר קורס ניהול מטבח מוסדי?

בפני בוגרי הקורס עומדות אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות. הם יכולים לנהל חדר אוכל של מקום עבודה או מסעדה גדולה והם יכולים גם לבחור להתמחות בתחום אחד מסוים כמו אפיה, הכנת עוגות חתונה או בישול בעל מאפיינים ייחודים (צמחונות, טבעונות, התאמה לדיאטות שונות ועוד).

בזכות התעודה יוכל הבוגר לבחור לאיזה תחום לפנות על פי ההעדפות האישיות ושאיפות ההגשמה העצמית שלו. כאשר פונים לתחום עיסוק שאוהבים אותו ומתעניינים בו – אין ספק שהעיסוק בו לצרכי פרנסה יוביל לסיפור עצמי גדול וגם לשמחת חיים לקראת עוד יום עבודה מאתגר אך מהנה.

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב