ראשי » מאמרים » שירותי מנעולן שכדאי ליישם לפני שיוצאים לשוק העבודה

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

שירותי מנעולן שכדאי ליישם לפני שיוצאים לשוק העבודה







מחפשים מקצוע מבוקש ורווחי? מנעולנות – המפתח שלכם להצלחה

 

כשאתם חושבים על מנעולן ועל שירותי מנעולנות אתם מיד נזכרים ברגע המייאש הזה בו נתקעתם מחוץ לדלת הבית וחיכיתם למושיע שיבוא לתקן את המצב, אולם מנעולן עושה הרבה יותר.

 

שרותי מנעולנות הם שירותים מבוקשים ונחוצים, והמנעולן הוא איש מקצוע שעובר הכשרה במסגרת לימודי מנעולנות המעניקים לו ידע, כלים ומיומנויות בתחומים רבים ומגוונים. רכישת מקצוע כמנעולן מסייעת ותורמת לפיתוח קרירה מקצועית משתלמת ומעניינת למדי שמניבה שכר נאה.

 

בחירה בלימודי הכשרה למנעולן מתאימה למי שמעוניין ברכישת מקצוע ישים ומעשי כקריירה ראשונה או שניה במסגרת הסבת מקצוע. אך חשוב לדעת: מי ששואף להיות מנעולן כדאי שיקבל הכשרה מתאימה ולא “יעגל פינות”.

 

אז מה לומדים במסגרת הכשרת מנעולנים? אילו כלים מקצועיים חשובים מוענקים במסגרת לימודי ההכשרה ואילו שירותי מנעולן איכותי ומקצועי נדרש להציע ללקוחותיו?

 

הכשרת מנעולן

 

מנעולן רוכש במסגרת לימודי מנעולנות ידע מעשי ועיוני רב תחומי שיאפשר לו להעניק ללקוחותיו ערב רב של שירותים. מנעולן הוא איש מקצוע מבוקש שימצא תעסוקה רבה ויהיה מבוקש, בין אם יבחר לפעול כטכנאי מנעולים עצמאי ובין אם ישמש כמנעולן שכיר.

 

לפיכך, כאמור, מי שרוצה לעשות הסבה מקצועית או להתחיל קרירה כאיש מקצוע בתחום המנעולנות יעשה בחירה נכונה, אולם חשוב שיעבור הכשרה מתאימה וירכוש ידע רלוונטי.

 

כדי להבטיח זאת יש לבחור בלימודי הכשרה המתאימים למנעולנים ואשר כוללים את מגוון הנושאים הבאים: הכרת סוגי דלתות, הכרת מבנים וסוגים של כספות, מנעולים ביומטריים, שירותי פריצה בשעת חירום, מנעולים אלקטרוניים, דיני ביטוח, מנעולי תליה ומילוט, התקנה וניווט של קודנים, פירוק והתקנת צילינדר, מחשוב, חוק ומשפט רלוונטיים וכיוצא באלה. לימודים אלה יאפשרו למנעולן להציע לקהלים שונים מבחר שירותים במגוון מצבים ומקרים.

 

אילו שירותים מציע מנעולן מיומן?

 

הכלים המעשיים והעיוניים שרוכש מנעולן במסגרת לימודיו יאפשרו לו להציע את השירותים הבאים: חילוץ ממכוניות לאחר תאונת דרכים, פתיחת דלת לדיירים “שנתקעו” בחוץ, פריצת רכבים, פריצת כספות, חידוש כספות, תפעול וחידוש של מנעולים חשמליים, תיקון, החלפה ופריצה של מנעולים מתוחכמים ומתקדמים ועוד. את השירותים הללו מוסמך להעניק מי שסיים לימודי מנעולנות במסגרת קורס מנעולנות במוסד לימודים בישראל וקיבל תעודת סיום קורס.

 

תעודה מקצועית זו הינה תעודת מקצוע של “מנעולן מקצועי L.S.M”, המוענקת מטעם מוסד הלימוד. רצוי ומומלץ להשתלב במסלול לימודים במנעולנות המזכה את בוגריו גם בתעודת הסמכה רשמית למנעולנים מקצועיים מטעם המכון הממשלתי להכשרה במדע ובטכנולוגיה.

 

מי יכול להשתלב בלימודי מנעולנות?

 

כל מי שיש לו נטייה טכנית ורצון ללמוד. ככלל, בשל הרגישות הגבוהה של המקצוע שיכול אף להכשיר עבריינים בפוטנציה ולהעניק להם מידע שהם עלולים לעשות בו שימוש כפול, מרבית מוסדות הלימוד המציעים לימודי מנעולנות דורשים מהמועמדים הצגת תעודת יושר מהמשטרה ומקבלים לשורותיהם רק תלמידים ללא עבר פלילי.

 

נכתב על ידי אבישי, מנעולן ופורץ מוסמך בבאר שבע

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב